پیراهن فرهاد مجیدی به کی رسید؟

.. البته کلی دردسر برای ماموان زردپوش حراست تا بدبختی را که پیراهن مجیدی را چون جواهری در آغوش گرفته بود از لای دست و پای بقیه عشق مجیدی ها دربیاورند!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ از هر دری خبری در جدیدترین نوشته خود آورده است:

پیراهن فرهاد مجیدی به کی رسید؟


 
فرهاد مجیدی برای این گل انتظار زیادی کشید و البته تلاش فراوانی کرد .
او که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود ، بعد از تقلایی که برای قطع توپهای ارسالی روی دروازه داشت نهایتا روی یک تصادف ، با شمی که در تعقیب توپ دارد گل سوم تیمش را به ثمر رساند و انگ ضعیف ترین خط حمله را از پیشانی استقلال پاک کرد.

جالب اینکه او از پایان نیمه نخست مورد تشویق تمام نشدنی آبی های حاضر در ورزشگاه قرار گرفت . هواداران استقلال با تشویق او خواهان حضور ش زمین مسابقه شدند و هنگام حضور این بازیکن در زمین به شدت از سوی هواداران مورد حمایت قرار گرفت .
مجیدی هم در تلافی ان تشویق ها بعد از گلزنی ، پیراهن رویی را در آورد و آن را به سمت استقلالی های حاضر در روبه روی جایگاه پرتاب کرد ... اتفاقی که یک کارت زرد برایش به ارمغان آورد و البته کلی دردسر برای ماموان زردپوش حراست تا بدبختی را که پیراهن مجیدی را چون جواهری در آغوش گرفته بود از لای دست و پای بقیه عشق مجیدی ها دربیاورند!

این فرد - که البه هویتش برما نامکشوف است- این لباس را با جنگ گریزی طولانی به خانه برد . لباسی که نمونه اصلی است و پولی هم برایش پرداخت نشده...مبارک باشد آقای هوادار باران زده!



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , پیراهن , فرهاد , هرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.